رویههای بازگرداندن کالا
دوست خوبم سلام 👋
ما تو لندیوا همیشه دنبال این هستیم که تجربه خریدت هم راحت باشه، هم مطمئن. برای اینکه وقت و هزینه اضافهای صرف نشه، و خدایی ناکرده خاطرت مکدر نشه، قبل از ثبت سفارش یا بعد از این که سفارش به دستت رسید، قبل از اینکه با پشتیبانی تماس بگیری یا بهش پیام بدی، لطفاً این صفحه رو یه نگاه بنداز و مطالبش رو مطالعه کن. قول میدیم جواب خیلی از سوالاتت همینجا پیدا بشه. 😉
چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟ 🤔
همهی محصولاتی که از فروشگاه لندیوا خریداری میکنی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به دستت میرسن.
برای همهی سفارشها ۷ روز مهلت بازگشت در نظر گرفته شده.
اما 👇
اگر موقع تحویل دیدی محصول آسیب فیزیکی دیده (مثلاً توی حملونقل ضربه خورد چه با پیک به دستت رسیده باشه چه پست)، حتماً تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل سفارش باید به ما و پشتیبانی خدمات پس از فروش خبر بدی.
بعد از باز کردن جعبه، اگه محصول خراب بود یا ایراد فنی/ظاهری داشت، باید حتماً تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل به ما خبر بدی (فرقی نمیکنه محصول رو با پست و تیپاکس تحویل گرفته باشی یا پیک 🚚).
راههای ارتباطی:
چت آنلاین سایت
واتساپ و تلگرام
شماره مستقیم خدمات پس از فروش: 09300024485
⏰ توجه: بعد از ۲۴ ساعت اگر که به پشتیبانی موارد احتمالی رو اطلاع ندی، مسئولیتی بابت کالای معیوب ( چه ایراد از لحاظ ظاهری باشه چه از لحاظ فنی و کارکردی) متوجه فروشگاه لندیوا نیست. پس حتماً همون اول که سفارش رسید به دستت، کالا رو تست و بررسی کن کن.
چند نکته مهم
کالاهایی که به عنوان هدیه از سمت لندیوا برات ارسال میشن، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه نمیشن.
محصولاتی که خودشون گارانتی بلندمدت ( چه 6 ماهه ، چه 18 ماهه و …) دارن و توسط سایر شرکت ها گارانتی شدن هم هم باید طی 24 ساعت اولی که سفارش به دستت میرسه بررسی بشن، و خدایی نکرده اگر ایرادی داشت طی همون 24 ساعت بعد از تحویل سفارش به پشتیبانی اطلاع بدی. بعد از تایید پشتیبانی هم فقط تا ۷ روز بعد از تحویل سفارش، امکان برگشت به لندیوا دارن و میتونی برای تعویض برامون بفرستیشون. بعد از اون،در صورت هرگونه مشکلی باید از طریق شرکت گارانتیکننده اقدام کنی.
فروشگاه لندیوا در قبال اجرای گارانتی توسط شرکتهای گارانتی کننده محصولات مسئولیتی نداره. بنابراین اگه بعد از ۲۴ ساعت از تحویل سفارش، در صورت معیوب بودن، ایراد محصول رو اطلاع ندادی، باید از سمت خود شرکت گارانتی پیگیری های بعدی رو انجام بدی.
تاکید میکنیم: چه محصول دارای گارانتی مدت دار باشه ( توسط سایر شرکت ها) چه فقط گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی داشته باشه (مهلت تست 7 روزه لندیوا)، در صورتی که زمانی که به دستت رسید دارای ایراد ظاهری، فنی یا کارکردی باشه، فقط زمانی میتونم برات تعویضش کنیم که تا 24 ساعت بعد از تحویل سفارش به پشتیبانی اطلاع بدی ( از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام یا واتسپ شماره 09300024485) و بعد از تایید پشتیبانی تا 7 روز بعد از زمان تحویل سفارش میتونی کالا یا کالاهای معیوب رو برامون بفرستی تا تعویضش با نمونه سلامت انجام بشه. تنها در این صورته که میتونیم خودمون برات تعویض کالا رو انجام بدیم.
شرایط بازگشت کالا 🛒
برای ثبت درخواست بازگشت کالا، کافیه این مراحل رو انجام بدی:
ارتباط با پشتیبانی
از طریق شماره 09300024485 یا آیدی تلگرام @landivasupport بهمون پیام بده.
پیام رو متنی بفرست و حتماً توضیح کوتاهی از دلیل مرجوعی + کد سفارش + + عکس محصول معیوب رو اضافه کن.
تیم پشتیبانی نهایت تلاشش رو میکنه که حداکثر تا ۱ روز کاری بهت جواب بده.
ثبت درخواست در سایت
بعد از تایید پشتیبانی، لازمه حتماً از طریق سایت لندیوا → پنل کاربری → سفارشات → مرجوعی سفارشات درخواستت رو ثبت کنی.
🔴 تاکید مهم: بعد از تایید اولیه، فقط از همین مسیر امکان مرجوعی هست. یعنی درخواستی مرجوعی تنها از طریق اتوماسیون سایت انجام میشه نه هیچ راه دیگه ای .
شرایط کالاهای بازگشتی
محصول باید در وضعیت اولیه به همراه جعبه، لوازم جانبی و متعلقات کامل باشه.
اگه بستهبندی یا اقلام همراه ناقص باشن، متاسفانه امکان تعویض وجود نداره.
ارسال کالا
بعد از تایید درخواست استرداد در سایت، آدرس ارسال مرسوله از طریق پیامک برات فرستاده میشه.
بررسی و نتیجه
کارشناسان خدمات پس از فروش، طی ۲ تا ۳ روز کاری بعد از رسیدن کالاهی معیوب احتمالی به دست ما، کالا رو تست میکنن و نتیجه رو بهت اطلاع میدن.
بعد از بررسی:
اگه نمونه سالم همون محصول موجود باشه → کالا برات تعویض میشه.
اگه موجودی نداشتیم → مبلغ سفارش طی حداکثر ۷ روز کاری به حسابت برگردونده میشه.
شرایط انصراف از خرید ❌🛍️
گاهی پیش میاد که بعد از ثبت سفارش، به هر دلیلی بخوای از سفارشت منصرف بشی. ما تو لندیوا این حق رو برای مشتریهامون در نظر گرفتیم، فقط لطفاً به نکات زیر توجه کن:
اطلاع به پشتیبانی
برای انصراف از خرید، حتماً باید موضوع رو به واحد خدمات پس از فروش اطلاع بدی.
بازگشت کالا فقط در صورتی ممکنه که محصول کاملاً در شرایط اولیه (پلمپ) باشه، استفاده نشده باشه و همه اقلام و متعلقات همراهش ارسال بشه.
در غیر این صورت امکان بازگشت وجود نداره.
دو حالت اصلی برای انصراف
حالت اول: کالا هنوز ارسال نشده
→ در این شرایط، سفارش لغو میشه و مبلغ پرداختی طی حداکثر ۳ روز کاری به حسابت برمیگرده.حالت دوم: کالا به دستت رسیده
→ تا ۷ روز بعد از ثبت سفارش میتونی درخواست انصراف بدی، فقط به شرطی که کالا پلمپ و استفادهنشده باشه. در این حالت هم بعد از رسیدن کالا به دست ما، طی 7 روز کاری مبلغ خدمتتون عودت داده میشه.
هزینه ارسال و بستهبندی
از اونجایی که تو لندیوا ارسال سفارشها به صورت رایگان انجام میشه، در شرایط انصراف از خرید، هزینه بستهبندی و ارسال از مبلغ مرجوعی کم میشه.
هزینههای ارسال چگونه محاسبه میشود؟ 💸🚚
🔹 اگر مشکل از سمت کالا باشه
اگه ایراد فنی، مغایرت فنی یا فیزیکی، یا آسیبدیدگی ظاهری توسط کارشناس خدمات پس از فروش لندیوا تأیید بشه، تمام هزینههای ارسال به عهده لندیواست.
برای برگشت هزینه پست به حسابت، لازمه قبض پستی با مهر شرکت پست رو همراه کالا برای ما بفرستی.
🔹 اگر مشکل از سمت مشتری باشه
در صورتی که انصراف از خرید داشته باشی، یا کارشناس لندیوا ایراد یا مغایرت اعلامشده رو تأیید نکنه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده خود مشتری خواهد بود.
🔹 روش ارسال کالا
برای بازگشت کالا، لطفاً فقط از پست پیشتاز استفاده کن تا مرسوله سریعتر و ایمنتر به دست ما برسه.
✨ در کل نگران نباش؛ ما تو فروشگاه لندیوا همیشه سعی میکنیم شرایط بازگشت کالا منصفانه و شفاف باشه تا خریدت بیدغدغه انجام بشه.
